Dyfuzory i świece zapachowe to pomysły na genialne gadżety reklamowe bądź upominki firmowe – oryginalne, estetyczne, wyjątkowo praktyczne, prawie „nieśmiertelne” i… w pełni spersonalizowane. No właśnie, ale jak przebiega projektowanie świec zapachowych i dyfuzorów dla firm? Czyli co wziąć pod uwagę i jak uzyskać ten efekt „wow”? Podpowiadamy!
Projektowanie świec zapachowych – od czego wychodzimy?
W Premier Group proponujemy naszym Klientom kilka naturalnych świec zapachowych do wyboru – różnią się pojemnością, kształtem naczynia i wykończeniem (z wieczkiem lub bez). Mamy też świece zapachowe przeznaczone do masażu (z praktycznym „dzióbkiem”).
Każdą świecę zapachową personalizujemy w zależności od potrzeb Klienta. Obejmuje to malowanie szkła na dowolny kolor, zdobienie szkła (nadruk, naklejki) i wykończenie jego powierzchni (np. piaskowanie i powłoka Soft Touch). Do tego umożliwiamy wybór zapachu i przygotowanie pudełka według projektu.
Projektowanie dyfuzorów zapachowych – jak wygląda baza?
Najpierw prosimy o wybór modelu spośród dwóch propozycji. Dyfuzor zapachowy MOMA wyróżnia się eleganckim naczyniem, szerokim u podstawy i zwężonym ku górze. Odbiorca prezentu umieszcza w nim dołączony do zestawu płyn zapachowy i patyczki. Druga propozycja to dyfuzor zapachowy z patyczkami w wariancie standardowym – w kształcie eleganckiej buteleczki z aromatem.
Personalizacja świec i dyfuzorów – na co zwrócić uwagę?
- Kolorystyka logo. W zależności od kolorystyki czy sposobu prezentacji logo dobierzemy idealne tło – operujemy większością barw według palety Pantone, w wersjach matowej, błyszczącej lub metalicznej. Tło logo może pokrywać się z kolorem świecy, ale nie musi – wykonujemy też wielobarwne, złożone nadruki.
- Złożoność projektu. Minimalistyczny nadruk samego logo firmy czy może z reklamowym hasłem bądź cytatem? Albo złożony projekt graficzny? Wszystko zależy od pomysłu: my podejmiemy się każdego wyzwania. Świece stworzymy również pod własną marką Klienta (private label), stosowanie je oznaczając.
- Opakowanie gadżetów. Proponujemy opakowania zwykłe (bez oznaczeń), z personalizowaną banderolą bądź w wariancie premium – w dowolnym kolorze i ozdobione według projektu, dzięki którym uzyskujemy spójną całość.
- Wybór zapachu. Współpracujemy z cenionymi europejskimi specjalistami w branży zapachów. Proponujemy bogatą paletę zarówno aromatów subtelnych i uniwersalnych, jak i kompozycji dopasowanych do charakteru różnych typów działalności (np. salonów barberskich czy sklepów odzieżowych).
- Budżet na gadżety. Od budżetu zależy wiele – sam wybór produktu i sposób jego zdobienia (techniki), ale też możliwość personalizacji opakowania. Znając Państwa budżet, zaproponujemy dopasowane do niego działania.
Jak przebiega personalizacja takich gadżetów i jak uzyskać efekt „wow”?
Kilkuetapowa personalizacja gadżetów reklamowych sprawia, że każdy produkt, nad którym pracujemy, pomimo tej samej wyjściowej bazy, jest inny i dobrze dopasowany do pomysłu i potrzeb Klienta. Jakie są możliwości i jak uzyskać najlepszy efekt?
Malowanie i zdobienia szkła
W zależności od budżetu bądź pomysłu wykorzystujemy różne techniki malowania i zdobienia. Najtańszymi metodami są HydroColor, barwienie od wewnątrz i nadruk w jednym kolorze. Pomimo najniższego kosztu uzyskujemy estetyczny efekt, w minimalistycznym stylu. Z kolei produkty premium powstają poprzez połączenie malowania zewnętrznego, powłoki Soft Touch i nadruku: poza elegancką matową powierzchnią uzyskujemy też efekt miękkości w dotyku. W kwestii samego nadruku stosujemy metody kalkomanii ceramicznej oraz Xpression, więc nie ogranicza nas ani liczba kolorów, ani złożoność detali, ani miejsce znakowania.
Dobór odpowiednich zapachów
Proponujemy kilkanaście zupełnie różnych aromatów – każdy z nich to kompozycja przygotowana z rozmysłem i dopasowana do efektów, jakie chcemy osiągnąć. Oferta obejmuje zarówno uniwersalne, subtelne zapachy dla każdego i do każdego wnętrza, jak i aromaty o wyrazistych, charakterystycznych nutach, które są dobierane pod kątem charakteru działalności firmy i profilu odbiorców (np. „Soft Leather” idealnie spisuje się w punkcie usługowym, a „Barbershop” został stworzony z myślą o salonach fryzjerstwa męskiego). Mamy i typowo świąteczne zapachy, które tworzą wyjątkową atmosferę w długie zimowe wieczory.
Aromat świecy lub dyfuzora może także współgrać z wprowadzanym na rynek produktem poprzez podobieństwo zapachu czy skojarzenia albo wywoływać pożądane emocje, które powinny odbiorcy kojarzyć się z marką.
Szczegóły mają znaczenie – dodatki i opakowanie
Dobrze przygotowany projekt uwzględnia najmniejsze szczegóły. W przypadku świec warto zdecydować się na wieczko; to eleganckie wykończenie, które też na długo zatrzymuje piękny zapach – taki zabieg zdecydowanie zaliczamy do efektu „wow”. Dobrze jest pamiętać o integralnej części prezentu – jego opakowaniu. To ono jest widoczne najpierw i silnie „nastraja” odbiorcę. Obdarowując ważną osobę, np. partnera biznesowego, warto zatem zadbać o pełną personalizację pudełka – w połączeniu z produktem premium i eleganckim wykończeniem tworzy to spójną elegancką całość, robiąc naprawdę duże wrażenie.
Ile potrzeb czy pomysłów, tyle możliwości – zapraszamy do kontaktu ze specjalistami Premier Group, którzy dobrze doradzą i przeprowadzą przez cały proces zamówienia i personalizacji gadżetów.
FAQ:
Czy świeca zapachowa to dobry pomysł na gadżet reklamowy?
Tak – to pomysł oryginalny, a sam gadżet jest wartościowy, praktyczny, estetyczny i możliwy do pełnej personalizacji. Warto natomiast wybrać świece naturalne (sojowy wosk zamiast parafiny czy wosku pszczelego) – ekologiczne i bezpieczne.
Czy jako upominek dla klientów warto wybrać dyfuzor zapachowy?
Zdecydowanie tak! Dyfuzory cieszą się ogromną popularnością we wnętrzach, jednak jako gadżet firmowy wypadają bardzo oryginalnie. Mają też wszystkie zalety dobrego upominku: są trwałe, ładne, użyteczne i wartościowe. Można korzystać z nich niemal w nieskończoność (wystarczy dokupić zapach lub zastosować olejek eteryczny).
Jak można wykorzystać szklane naczynia starych świec?
W naczyniach po starych świecach można przygotować nowe świece. Wystarczy użyć nowego knota i wypełnić je woskiem sojowym (lub wlać do nich roztopioną stearynę) – można dodać do niego olejki eteryczne i naturalne barwniki, a całość ozdobić.