Kubki reklamowe – reklama Twojej firmy?
Podstawowym wyposażenie każdego standardowego biura są nie tylko akcesoria typowo biurowe, jak długopisy, czy papier firmowy. Zwykle w biurze znajduje się kuchnia lub przynajmniej pokój socjalny, gdzie można skorzystać z firmowych kubków. Firma, która szanuje swoje logo i chce, aby było ono wszechobecne, zakupi również do siebie personalizowane kubki z nadrukiem, które świetnie sprawdzą się jako uniwersalne, dostępne dla wszystkich naczynia codziennego użytku.
Nie muszą to być zwyczajne, pospolite kubki, które wyłaniają się z każdych targów i promocji marketingowych oferowanych przez różnego rodzaju firmy specjalizujące się w gadżetach tego typu. Oczywiście im większe wymagania, tym większa cena jednostkowa, ale nie zawsze warto zamawiać produkty jedynie w opcji najtańszej. Być może na większe eventy jak najbardziej, ale w sytuacji, kiedy w biurze mamy dziesięciu lub dwudziestu pracowników? Można by zakupić takie, żeby każdy pracownik pił swoją kawę z przyjemnością.
Do cech ciekawych, indywidualnie wycenianych i tworzonych kubków należą:
- rodzaj materiału, z którego ma być wykonany - na przykład szkło lub ceramika
- stopień przezroczystości
- kształt kubka
- pojemność całkowita
- ucho lub jego brak
- kolor nadruku
- wielkość nadruku
- jakość nadruku
- dodatkowe opcje, takie jak na przykład nadruki termiczne
O ile większość z poddanych kategorii jest zazwyczaj wszystkim znana, o tyle nadruki termiczne wydawać się mogą tematem stosunkowo nowym. Jeśli jednak przypomnimy sobie gadżety dostępne na rynku, bardzo szybko zorientujemy się, że i ten typ kubków jest nam dobrze znany. Mowa o kubkach reklamowych, które zmieniają kolor nadruku lub jego całość w zależności od temperatury płynu, jaki znajduje się naczyniu. Kubki z nadrukiem często zmieniają napisy z „too hot!” na „cold” lub „perfect”. To bardzo przyjemna cecha naczynie, które mamy zamiar położyć sobie na biurku.
Kubki reklamowe – jako upominek dla kontrahenta
Oferowanie kubków z nadrukiem jako upominku dla osób i firm, z którymi współpracujemy to naprawdę miły gest. Warto zainwestować w taki podarek w okresie świąt, kiedy to wszelkiego rodzaju oznak przyjaznego nastawienia jest coraz mniej. Często firmy ograniczają się do wysyłki życzeń pocztą elektroniczną, co zazwyczaj kończy się jej wylądowaniem w katalogu SPAM, albo zostaje zagubione wśród ogromu maili podobnego typu.
Zaoferowanie kontrahentom upominku wspomoże przyszłą współpracę, której podstawą jest dobra, bezproblemowa komunikacja, a więc i wzajemnie pozytywna. Można się skupić jedynie na drobnym upominku w formie kubka z nadrukiem wraz z papierową kartką z życzeniami – to wystarczy, aby wywołać u osoby obdarowanej uśmiech. Przynajmniej na chwilę.