Kubek to najchętniej wybierany prezent na drobny upominek. Funkcjonalny, uniwersalny i prawie zawsze trafiony w gust osoby obdarowywanej. Kubek jest dobry na każdą okazję - imieniny, urodziny, rocznice i święta. Odpowiedni jest dla osoby młodszej, jak i starszej. Jest on także niezastąpionym gadżetem reklamowym i upominkiem dla kontrahentów, jak i przyszłych klientów. Jak zapakować go na takie okazje jak targi branżowe czy święta?
Dlaczego kubek to dobry upominek?
Firma, która chce zostać zapamiętana, musi zadbać o dobre kontakty z klientem. Jest to jeden z filarów skutecznego marketingu, który przyczynia się umocnienia pozycji marki i jej rzetelności. W świadomości klienta częściej pozostaje marka, której logo i nazwę pamięta, a można temu pomóc za pośrednictwem gadżetów reklamowych oraz prezentów dla klientów i partnerów biznesowych.
Kubek jest zawsze dobrym i trafionym prezentem dla kontrahenta czy przyszłego klienta. Po pierwsze - jest to miły gest i zawsze użyteczny gadżet. Kubek jest takim przedmiotem, z którego korzysta się codziennie, więc siłą rzeczy marka czy logo firmy zapisze się w pamięci użytkującej go osoby.
Kubek na prezent jest ponadto niedrogim upominkiem, dlatego sprawdzi się jako gadżet reklamowy rozdawany na targach branżowych, konferencjach, warsztatach, czy z okazji świąt. Ponadto kubek jest upominkiem dość trwałym, który każdego dnia, gdy jest użytkowany, przypomina o firmie, od której został on otrzymany.
Ważne, aby dobrać kubek na prezent do firmy czy kontrahenta, do której ma trafić. Nie bez znaczenia jest tutaj specyfika branży, a także płeć osób, które w niej pracują. Dla kobiet i osób starszych lepszym wyborem będą finezyjne i designerskie kubki lub filiżanki. Dla mężczyzn - kubki z interesującą grafiką. Dobrze jest także spersonalizować kubek np. pod daną osobę lub też zawód, który wykonuje. Można wtedy pod to dostosować napis na powierzchni naczynia. Takie spersonalizowane kubki dla klienta na pewno zostaną mile odebrane.
Różne są też typu kubków i filiżanek - ze względu na materiał wykonania - porcelana, ceramika, kamionka, fajans i szkło. Już same w sobie stanowią one często ozdobny i wyjątkowy prezent, którego nie trzeba dodatkowo dekorować oraz pakować.
W Premier Group tworzymy kubki i opakowania na kubki dostosowane dla sektora B2B, dostosowując prezent, jakim są kubki, do oczekiwań klienta oraz firmy/osoby, do której ma trafić.
Kubek z nadrukiem jako prezent
Kubek z nadrukiem jest zawsze trafionym, a do tego stosunkowo niedrogim prezentem dla kontrahenta, na którym można wykonać interesujący nadruk z logo własnej firmy lub spersonalizować go dla klienta. Jak wykonać filiżankę, szklankę, kufel lub kubek z nadrukiem na prezent?
Na początku trzeba wybrać wzór, logo, napis czy grafikę, którą chce się umieścić na porcelanie, szkle lub ceramice. Premier Group służy pomocą w zaprojektowaniu odpowiedniej grafiki, która będzie właściwa dla danej branży i profilu działalności. Dysponujemy dużym doświadczeniem, dzięki któremu możemy zaproponować klientowi projekty, które trafią w jego gust. Po stronie klienta tak naprawdę leży tylko wybór wzoru np. kubka, przesłanie logo, wskazania miejsca, na którym ma ona się znaleźć i sposobu druku. Jakie są techniki zdobienia na kubkach i filiżankach?
- Hydrocolor - to technika barwienia kubka na jednolity kolor. Często w ten sposób tworzy się kubki dwukolorowe, o różnej barwie zewnętrznej i wewnętrznej. Naczynie może powierzchnię matową, błyszczącą, satynową lub metaliczną.
- Nadruk - najczęściej wybierany, gdy chce się komuś zrobić kubek firmowy. Ten typ umożliwia tworzenie własnych napisów, zdjęć czy grafik, które będą zawierały logo marki lub będą skierowane do konkretnego kontrahenta. Nadruk można wykonać na porcelanie, ceramice i na szkle, a na każdym z tych materiałów kolor będzie żywy i wyrazisty.
- Piaskowanie - ten sposób stosuje się najczęściej wtedy, gdy na powierzchni kubka chce się uwypuklić jeden motyw, np. logo. Piaskowanie to prestiżowy i elegancki sposób dekoracji.
- MultiColor/Onglaze - inaczej naszkliwnie lub natryskowe barwienie porcelany. Tego typu barwienie jest bardziej odporne np. na uszkodzenia mechaniczne. Na powierzchnie szkliwione można potem wprowadzić nadruk.
- BaseColor/Inglaze - wszkliwne, natryskowe barwienie porcelany, To baza do późniejszego nadruku. Produkty barwione w tej technologii spełniają wszystkie, nawet najbardziej restrykcyjne wymogi.
Pakowanie kubka na prezent - najlepsze sposoby
Kubek z nadrukiem, który może stać się prezentem dla klientów rozdawanym na targach, warsztatach, konferencjach i podczas świąt, warto także ładnie zapakować. Sam w sobie jest efektowny, ale warto dodać mu dodatkowej oprawy, aby był bezpieczny i nie zbił się podczas transportu, a poza tym taki sposób obdarowywania wygląda zdecydowanie lepiej. W przypadku kubków, filiżanek, szklanek i kufli oraz wszelkich delikatnych przedmiotów, które mogłyby się stłuc, najlepiej zastosować kartonik, w którym kubek będzie bezpiecznie spoczywał. W Premier Group stosujemy kilka różnych sposób pakowania, zależnych od wymagań klienta i przewidzianego sposobu dystrybucji.
- Kartonik - w swojej ofercie posiadamy pięć rodzajów standardowych boxów, które można dodatkowo ozdobić i wykonać na nich stosowny nadruk. Kartoniki wykonane są w taki sposób, aby kubek czy filiżanka na prezent nie przemieszczała się w nim. Dzięki czemu całość jest bezpieczna, a szansa stłuczenia podczas transportu ograniczona do minimum.
- Konfekcjonowanie - jeśli chcemy stworzyć spójną stylistykę i jeszcze bardziej spersonalizować prezent, to ta technika tworzenia barwnych opakowań będzie najlepsza. Konfekcjonowanie to metoda projektowania pudełek, która np. jest spójna z produktem widniejącym na kubku. Dodatkowo w tej metodzie pudełka można wyłożyć gąbką, która zabezpiecza kubek przed uszkodzeniem. Pudełka mogą mieć różne wielkości i być wykonane w kilku technikach.
Kubek na prezent jest elementem sprawnych działań marketingowych i trafionym gadżetem reklamowym, który kontrahentom i przyszłym. Ładnie zapakowany kubek, w spersonalizowane pudełko wykonywane metodą konfekcjonowania, jeszcze bardziej wpłynie na pozytywny odbiór tego upominku. Kubek czy filiżanka to zawsze dobry prezent, gdyż taki przedmiot jest użytkowany na co dzień, przez co logo marki utrwala się w pamięci.