Nie można pomyśleć o bardziej uniwersalnym gadżecie reklamowym, niż kubek. Niemal każdy z nas ma swój ulubiony, nierzadko inny do kawy, a inny do herbaty. Kubek jest więc częścią czegoś większego - niezwykle przyjemnego rytuału picia ulubionego napoju. Warto więc inwestować w takie kubki reklamowe, które będą mogły pretendować do miana tego ulubionego w oczach naszego klienta. Poznaj sposób na wyróżnienie firmowego gadżetu: kubki Soft Touch.

Kubek reklamowy miękki w dotyku? Nic prostszego

Żeby dowiedzieć się, na czym polega technika nakładania powłoki Soft Touch, należy zacząć od bardzo popularnej wśród producentów kubków reklamowych metody barwienia HydroColor. Jak nazwa wskazuje, nanoszenie koloru na kubek odbywa się przy farb wodnych. Można ją stosować zarówno do ceramiki reklamowej, jak i szkła. HydroColor polega na natryskowym barwieniu powierzchni kubka poprzez nakładanie powłoki wodnej. Jej zalety to:

  • możliwość zastosowania prawie każdego odcienia z systemu Pantone,
  • trwałość naniesionych kolorów, pełna odporność na zmywarki,
  • możliwość łączenia z wieloma innymi technikami zdobień, co pozwala na tworzenie oryginalnych kompozycji wpasowujących się w szersze pojęcie identyfikacji wizualnej konkretnej firmy,
  • pełne bezpieczeństwo używanych barwników w kontakcie z żywnością.

Największym plusem techniki zdobienia HydroColor jest jednak możliwość dodania różnych typów wykończeń w postaci powłoki matowej, błyszczące, metalicznej, satynowej czy właśnie Soft Touch. Ta ostatnia jest szczególnie warta uwagi, ponieważ można dzięki niej otrzymać nietuzinkowe kubki reklamowe miękkie w dotyku.

Kubki z miękką powłoką, tak jak standardowe produkty barwione metodą HydroColor, są dostępne w większości kolorów Pantone, co daje nam niekończące się możliwości w projektowaniu gadżetów reklamowych. Co ważne, kubki reklamowe Soft Touch można bez problemu myć w zmywarce w temperaturze 60°C.

Kubki reklamowe Soft Touch - uniwersalny gadżet promujący firmę

Nie bez powodu kubki reklamowe są tak popularne i można je znaleźć niemal w każdej prywatnej lub firmowej kuchni. Odpowiadają za to ich liczne zalety, wśród których należy wyróżnić:

  • funkcjonalność - kubek jest po prostu przedmiotem praktycznym i przydatnym, potrzebnym każdemu, wszędzie;
  • uniwersalność - kubek reklamowy można sprezentować każdemu klientowi niezależnie od branży. Oczywiście korzystne dla promocji firmy będzie dopasowanie ich do jej profilu, czyli np. kubki termiczne dla kierowców od producenta aut lub stacji benzynowej czy kubki dopasowane pojemnością i kształtem do konkretnego rodzaju kawy od przedsiębiorstw gastronomicznych;
  • trwałość - najprościej mówiąc, kubek to nie długopis, który się wypisze lub zgubi. Będzie służyć obdarowanym osobom przez lata, pozostając w pierwotnym stanie;
  • dużo miejsca na nadruk - kubki mogą być wykonane niezwykle kreatywnie, jeśli oprócz logo zostanie na nie naniesione np. zabawy komiks, cytat o danej branży czy grafika związana z identyfikacją wizualną firmy. Te szerokie możliwości wyróżniają kubki reklamowe na tle takich gadżetów, jak długopisy czy pendrive’y, które znacznie ograniczają grafikowi pole do popisu;
  • estetyka - kubki to nie tylko gadżety przydatne, ale także cieszące oko. Wrażenia wzrokowe i poczucie estetyki dostarczane klientom jest niezwykle ważne w budowaniu wizerunku firmy.

Kubki reklamowe z miękką powłoką wyróżniają się także liczbą sytuacji, w których można je wykorzystać. Świetnie sprawdzają się jako prezenty dla klientów i kontrahentów wręczane w firmie, ale nie tylko. Stanowią bowiem niezastąpione gadżety reklamowe na takich wydarzeniach jak konferencje, warsztaty, eventy branżowe, targi czy inne spotkania z obecnymi i potencjalnymi klientami.

Kubek reklamowy Soft Touch - jaki wybrać?

Ze względu na swoje szerokie zastosowanie kubki reklamowe od Premier Group można znaleźć w bardzo wielu kształtach i rozmiarach. W przypadku naczyń z powłoką Soft Touch dostępne są następujące rozmiary kubków:

  • 280 ml - Spectra,
  • 320 ml - Colorado,
  • 330 ml - Round,
  • 340 ml - Bern,
  • 350 ml - Diego,
  • 425 ml - Lucia.

Powłokę Soft Touch można aplikować na każdy model kubka z oferty Premier Group.

Niestandardowe kubki reklamowe z miękką powłoką

Powyższe modele to kubki reklamowe Soft Touch z uchem, czyli tradycyjne rozwiązanie, które przypadnie do gustu każdemu klientowi i sprawdzi się niezależnie od profilu firmy. Oferta Premier Group to jednak dużo więcej rozwiązań, które pozwalają na stworzenie oryginalnego i wyróżniającego się na tle innych naczyń kubka. Przykładem może być stylowy French Taste bez ucha, przypominający kawiarniane kubki do pysznej gorącej czekolady ze śmietanką w zimowe wieczory. Ten model występuje w trzech wariantach pojemności: 90 ml, 260 ml oraz 360 ml, dlatego można wykorzystać go np. do świątecznych zestawów prezentowych zawierających dwa gustowne kubki z miękką powłoką.

Kolejną opcją niebanalnego gadżetu reklamowego są kubki termiczne Icony Mug o pojemności 300 ml, na które także można nanieść powłokę Soft Touch. Niezawodne w okresie jesienno-zimowym, mają pokrywkę z rozsuwanym ustnikiem, a ich wnętrze jest izolowane dzięki dwóm ściankom zamiast jednej. Ponadto Icony Mug są nierdzewne, więc będą w nieskazitelnym stanie towarzyszyć klientom w chłodne poranki i przypominać o Twojej firmie przez długi czas.

Na uwagę zasługuje także kolekcja Dallas. Kubki Soft Touch Dallas to modele o pojemności do 450 ml, które znajdą zwolenników zwłaszcza wśród największych miłośników herbat, którzy nierzadko kilkukrotnie dolewają do naparu wrzątku, ponieważ standardowy kubek o pojemności ok. 300 ml to dla nich stanowczo za mało na jeden raz. Ponadto kubki Dallas to także modele dostosowane do różnych rodzajów kaw:

  • Dallas Expresso o pojemności 100 ml,
  • Dallas Cappucino o pojemności 230 ml.

W tym przypadku znowu na przód wysuwa się opcja stworzenia stylowego zestawu prezentowego od firmy, który będzie zawierał kawowe kubki reklamowe z miękką powłoką.

Kubek reklamowy miękki w dotyku w ekologicznym opakowaniu

Miękka w dotyku powłoka to niejedyny dodatek, który sprawia, że kubki reklamowe będą interesującym prezentem od firmy. Udany upominek to także odpowiednio dobrane opakowanie. Ono także nie powinno być przypadkowe, zwłaszcza jeśli kubek zostanie wysłany np. jako prezent świąteczny dla kontrahenta. Najlepiej sprawdzi się kartonik wyłożony gąbką, w którym kubek bezpiecznie przetrwa podróż. Najważniejszy jest jednak sposób personalizacji opakowania, czyli konfekcjonowanie. Przestrzeń opakowania można bowiem także wykorzystać w celach marketingowych i nanieść na nią grafikę spójną z nadrukiem i kolorystyką kubka oraz identyfikacją wizualną firmy.

FAQ

1.Dlaczego warto postawić na kubek reklamowy Soft Touch jako gadżet reklamowy?

Kubki z powłoką Soft Touch są miękkie w dotyku, czym wyróżniają się na tle innych, standardowych naczyń. Są niezwykle estetyczne i funkcjonalne, a także praktyczne. Przyjemna w dotyku powłoka nie przeszkadza w myciu kubków w zmywarce.

2. Czy kubek to dobry pomysł na gadżet reklamowy?

Zdecydowanie tak - prezentując klientowi kubek, firma może stać się częścią jego codziennych rytuałów picia kawy czy herbaty i wywoływać w nim pozytywne skojarzenia, które są niezwykle istotnym elementem wszystkich działań marketingowych.

3. Jak zamówić kubki reklamowe Soft Touch od Premier Group?

Kubki z miękką powłoką można zamówić w liczbie od 100 sztuk. Wszelkie modyfikacje i kwestie graficzne można załatwić za pośrednictwem strony internetowej firmy, co czyni cały proces bardzo wygodnym i szybkim.