Wiele restauracji i innych punktów gastronomicznych coraz częściej decyduje się na zakup ceramiki z nadrukowanym logotypem firmy. Zabieg ten jest uzasadniony kilkoma względami, o których z przyjemnością opowiemy w niniejszym artykule. Jeśli rozważasz tego typu zastawę w swojej restauracji lub punkcie gastronomicznym czy usługowym, opowiemy Ci, dlaczego jest to doskonały pomysł!
Filiżanki z logo dla restauracji - efektywny zabieg wizerunkowy
Bez wątpienia filiżanki z nadrukowanym logotypem firmy wpływają korzystnie na jej obraz wizerunkowy. Inwestycja w spersonalizowane wyposażenie sugeruje wypracowaną pozycję marki w branży i jej stabilny status materialny. Taki zabieg pośrednio wzbudza zaufanie klientów i wzmaga ich pozytywne nastawienie względem świadczonych usług. Klient jedząc w restauracji, w której dania oprawione są spersonalizowaną zastawą, jest gotowy wydać więcej, niż w restauracji pozbawionej tej strategii. Klienci podświadomie argumentują sobie to działanie koniecznością zapłacenia za wyższy standard.
Spersonalizowana zastawa dla restauracji
Zdecydowanie się na tego typu rozwiązanie jest uwarunkowane nie tylko przemyślaną strategią marketingową, ale i sposobem na zachowanie wysokiego poziomu estetyki. Spersonalizowana ceramika firmy może mieć bowiem określony kształt, fason i kolor, który nie będzie spotykany nigdzie indziej. Będzie to kolejna cecha charakterystyczna wyróżniająca bar lub restaurację, co jest dużą korzyścią w perspektywie większego zwrócenia na siebie uwagi. Co więcej, im większa oryginalność miejsca, tym większe są z nim skojarzenia, które w późniejszym czasie podświadomie podsuwają pomysł wizytacji w lokalu.
Filiżanki z logotypem restauracji - efekt przekazu powielanego
Filiżanki z logotypem są nie tylko wyrazem wypracowanej pozycji restauracji w branży. Wielokrotnie pojawiający się obraz logotypu jest formą utrwalania jej obrazu w głowie klienta. Taki zabieg budzi przywiązanie, długoterminową pamięć i konkretne skojarzenia z rodzajem i poziomem jakości doświadczonej usługi. Co więcej, proces ten w przypadku klienta odbywa się w sposób w pełni podświadomy. Goście lub klienci podczas spożywania jednego posiłku w danej restauracji ze spersonalizowaną zastawą prawdopodobnie spojrzeli na logo firmy dziesiątki, lub setki razy. Taki zabieg zdecydowanie zwiększa lojalność gości do danego miejsca i w sposób dla siebie niewytłumaczalny będą chcieli tam powracać częściej. Warto pamiętać, że obecność zastawy ceramicznej z logotypem firmy oddziałuje także na pracowników miejsca pracy, nasilając między innymi ich lojalność lub respekt względem wykonywanych obowiązków.
Zasada powtórnego pokazywania reklamy odbiorcy
Jedną z najmocniej przestrzeganych zasad lub strategii w świecie marketingu jest wielokrotne powracanie z tym samym przekazem do klienta. Przyjmuje się, że aby odbiorca przyjął do świadomości przekaz wizualny lub werbalny marki, musi go usłyszeć lub zobaczyć przynajmniej kilkanaście razy.
Eleganckie filiżanki z logotypem - czy taka inwestycja musi być droga?
O cenie produktów decyduje przede wszystkim ich miejsce zakupu. Warto jednak zauważyć, że wysoka cena nie zawsze idzie w parze z jakością, dlatego warto znaleźć w tym kontekście sprawdzone miejsce zakupu produktów takich jak: eleganckie filiżanki ceramiczne z nadrukiem, kubki reklamowe czy popielnice. W tym miejscu warto rozważyć także zakup innych gadżetów reklamowych. W tym celu warto odwiedzić oficjalną stronę internetową firmy, która świadczy podobne usługi i zapoznać się zarówno z jej portfolio, jak i ofertą usługową. Cena spersonalizowanej zastawy nie musi przekraczać w znaczący sposób swojej podstawowej i klasycznej wersji. Inwestycja w nadruki generalnie jest więc niewielka, a może przynieść zauważalne pomnożenie przychodów.
Premier Group - w pełni profesjonalne podejście do klienta
Premier Group jest firmą, która do każdego zamówienia produktów podchodzi w sposób indywidualny. Rozumie się to poprzez rzetelne i efektywne doradztwo względem najtrafniejszych rozwiązań, pomocy w doborze i skomponowaniu eleganckiego modelu filiżanki do nadruku oraz dogodny i elastyczny proces zakupu. Nasza firma korzysta z samych najnowszych technologii barwienia i nadruku, które spełniają wszystkie europejskie wymogi. Zapraszamy Państwa do kontaktu z naszym punktem obsługi klienta, który z przyjemnością przedstawi ofertę Premier Group w sposób kompleksowy. W ofercie oprócz filiżanek i kubków reklamowych znajdują się także między innymi: popielnice, kufle i świece w szkle.
Firmowe filiżanki Premier Group - najwyższa jakość na rynku europejskim
Powłoka filiżanek reklamowych tworzona jest z wykorzystaniem technologii Hydrocolor. Oznacza to, że mogą mieć one powierzchnię zarówno błyszczącą, satynową, metaliczną, jak i w stylu soft touch. Możliwość wyboru w tym zakresie daje sposobność do adaptacji zastawy ceramicznej do pozostałych elementów wizerunkowych restauracji, barów i nie tylko. Ciekawą formą ozdobienia filiżanek reklamowych firmy Premier Group jest rzeźbienie konkretnych wzorów techniką piaskowania. Do najpopularniejszych alternatyw nanoszenia grafik, haseł reklamowych lub zdjęć na filiżankę należy kalkomania, sublimacja lub technologia xpression.
Czym jest logo dla firmy i dlatego warto je prezentować?
Logotyp przedsiębiorstwa jest pierwszym i podstawowym elementem identyfikującym wizualną tożsamość firmy, a także każdego innego podmiotu prawnego. Warto o tym pamiętać zarówno podczas kreacji konkretnego logotypu firmy, jak i sposobu jego prezentacji. Logo firmy musi być kreatywne i wyróżniające się wśród logotypów konkurencji. Mile widziana jest także jego prostota, minimalizm i łatwość w odbiorze grafiki. Nasz zespół chętnie wskaże optymalne rozwiązania i wybory w tym zakresie, wykorzystując w tym celu zebraną wiedzę i doświadczenie na podstawie realizacji usług dla setek innych klientów.
FAQ - najczęściej zadawane pytania
1. Ile kosztują filiżanki z nadrukiem?
W celu poznania docelowej ceny filiżanek z nadrukiem logo serdecznie zachęcamy do kontaktu z biurem obsługi klienta firmy Premier Group, który przedstawi wszystkie możliwe opcje wyboru. Cena jest bowiem zależna od ilości zamawianych filiżanek, ich typu i pojemności, a także rodzaju nadruku. Warto pami`ętać, że Państwa zamówienia realizujemy od granicy ilości 50 sztuk.
2. Jaki warto wybrać nadruk na filiżanki firmowe?
Premier Group jest w stanie zrealizować każdy rodzaj założonego projektu. Ostateczna decyzja względem nadruku należy po stronie klienta, choć firmy oferuje także doradztwo w tym zakresie. Nadruki mogą być wykonane w sposób minimalistyczny lub kreatywny.
3. Czy możliwe jest zamówienie mniejszej liczby filiżanek niż 50?
Jest możliwe jednak będzie to wymagało między innymi ustanowienia nowej ceny, lub dojścia wypracowania nowego rozwiązania w tym kontekście.