Wizyta u kosmetyczki to dla większości klientów czas na przerwę i chwilę odprężenia. Niezależnie, czy zabieg trwa kilkanaście minut czy godzinę, warto zadbać, aby usługobiorcy poczuli się jak najlepiej w Twoim salonie. Możesz tego dokonać za pomocą zapachowych świec w szkle z nadrukiem, wówczas wyeksponujesz także logo firmy. Jakie świece wybrać do salonu kosmetycznego? Podpowiadamy w poniższym artykule.

Dlaczego warto wybrać sojowe świece w szkle z nadrukiem?

 

Przede wszystkim należy przeanalizować, jakie znaczenie marketingowe mają firmowe świece w szkle. Doskonale dobrane, eleganckie świece przypominają klientom o Twoim salonie, a dodatkowo oznaczają, że przykładasz wielką wagę do drobnych szczegółów. Takie świece stanowią ozdobę salonu kosmetycznego, mogą być też eleganckim prezentem dla partnerów biznesowych albo stałych klientów. Warto wtedy wybrać świece w ekskluzywnym opakowaniu z indywidualnym nadrukiem. W ten sposób bliscy obdarowanych zapoznają się z Twoją firmą i powiększają grono Twoich odbiorców.

Świece nadają także wnętrzu atmosferę ciepła – w salonie kosmetycznym z kilkoma eleganckimi świecami w szkle z nadrukiem klienci poczują się jak w domu. Oprócz logo możesz ozdobić je naczyniem dowolnego koloru z wybranym wykończeniem powierzchni zewnętrznej, aby dopasować dodatki do wystroju salonu. Świece wytwarzanie przez Premier Group są z wosku sojowego, który nawet aromatyzowany nie powoduje bólu głowy czy duszności. Wrażliwym polecamy wybór zapachów ze specjalnej linii antyalergicznej. Oto niektóre zalety stosowania firmowych świec sojowych:

  • ekspozycja identyfikacji wizualnej firmy pozytywnie wpływa na jej postrzeganie;
  • poprawa samopoczucia klientów;
  • stanowią elegancki dodatek do aranżacji wnętrza;
  • są zdrowsze i palą się znacznie dłużej niż świece parafinowe.

Nawet delikatne zapachy mają zdolność przywoływania dawnych wspomnień, są więc dość mocno związane z emocjami. Sprawdź, jak zmieni się nastawienie Twoich klientów po zastosowaniu aromatycznych, firmowych świec z logo. Dzięki nim konkretne nuty zapachowe będą zapamiętywane i kojarzone z Twoim biznesem, co wyróżni go na tle innych salonów kosmetycznych. Zastosowany aromat wpływa na samopoczucie, pomaga też w odprężeniu. Piękny zapach sprawi, że regularne wizyty w Twoim salonie kosmetycznym nabiorą rangi wyjątkowego rytuału.

Jak prawidłowo palić świece firmowe w szkle?

 

Chociaż korzystanie z aromatycznych świec w szkle z logo firmowym w salonie kosmetycznym ma wiele zalet, trzeba także wiedzieć, jak robić to prawidłowo. Wówczas świece wystarczają na dłużej, a wosk topi się równomiernie. Jak tego dokonać? Przede wszystkim należy dużą wagę przyłożyć do pierwszego palenia. Musi ono potrwać około 3-4 godziny, aby wosk zmiękł od knota aż do szklanego naczynia. Dzięki temu zapobiegniesz „tunelowaniu świecy”, czyli sytuacji, kiedy wosku wokół knota powoli ubywa, zaś materiał przy obrzeżach naczynia pozostaje twardy.

Warto ponadto ustawić firmową świecę w szkle w odpowiednim miejscu – z dala od przeciągów i promieni słonecznych. Dla bezpieczeństwa oraz poprawnego palenia nie można przenosić rozgrzanej świecy. Wybierz zatem idealne, widoczne miejsce, gdzie Twoi klienci zauważą nadrukowane logo salonu, a pracownicy mogą z powodzeniem monitorować spalanie. Metalowa taca pod świece nie tylko uzupełnia wystrój eleganckiego salonu, ale też zapobiega przed zniszczeniem powierzchni mebli przez rozgrzane szkło.

Powstrzymanie się przed satysfakcjonującym zdmuchnięciem świecy zapachowej jest trudne, ale warto tego dokonać. Gaszenie knota w ten sposób prowadzi do szybszej jego degradacji, a ponadto dym powstający przez następne kilka minut zatuszuje starannie wybrany aromat. Firmowe świece z logo najlepiej gasić za pomocą specjalnej zatyczki albo talerzyka przeznaczonego do tej czynności. Przykrywając szklaną świecę, odetniesz dostęp tlenu, który podsyca ogień, więc po kilku sekundach płomień zgaśnie.

Jaki zapach firmowych świec w szkle wybrać?

 

Premier Group oferuje wiele różnorodnych świec w szkle z logo firmowym; możesz wybierać spośród oryginalnych kształtów naczyń, ich pojemności, a także zapachu. Odpowiedni aromat to bardzo ważny aspekt świec firmowych, trzeba więc dobrać go z głową. Ciekawym pomysłem jest zakup jednego zapachu na dłużej, który będzie kojarzony tylko z Twoim salonem. Najlepiej wtedy postawić na lekkie, nieprzytłaczające nuty, jak świeżo skoszona trawa, las po deszczu albo świeże pranie. Takie zapachy dają wrażenie czystości, pasują do każdej pory roku i działają odprężająco.

Właściciele salonów kosmetycznych mogą zdecydować się także na zakup kilku różnych zapachów firmowych świec z logo. Na lato pasują lekkie, odświeżające nuty, natomiast zimą aromat jabłek z cynamonem lub gorzkiej czekolady nada Twojemu salonowi przytulną atmosferę. Interesujący wybór stanowią też świece pachnące jak ulubione perfumy. Zróżnicowany dobór świec sprawia, że poszczególne nuty są znacznie lepiej wyczuwalne. Sprawdź kolekcje zapachów Premier Group, między innymi:

  • zapachy antyalergiczne;
  • aromaty Gwiazdkowe;
  • linia Exclusiv;
  • linia kwiatowa;
  • kolekcja owocowa.

Świece do masażu w salonie kosmetycznym

 

Niewielu klientów traktuje wizytę w salonie kosmetycznym jako kolejny punkt w wypełnionym zadaniami grafiku. To chwila relaksu i elementu niezbędnej troski o własne samopoczucie. Dbanie o potrzeby zestresowanych klientów sprawi, że będą częściej wybierać Twój salon, właśnie ze względu na odrobinę odprężenia. Doskonałym pomysłem jest więc oferowanie głębokiego masażu dłoni po wykonanym manicure. Pachnący wosk ze świecy w szkle z nadrukiem dopełni całości takiego doświadczenia.

Specjalne świece do masażu wykonane w 100% z wosku sojowego miękną pod wpływem dość niskiej temperatury, a więc ryzyko oparzenia jest zminimalizowane. Odrobinę powstałego balsamu należy rozprowadzić w dłoniach, a dopiero potem przenieść na skórę klienta. Wosk sojowy zawiera bardzo dużo substancji odżywczych i nawilżających, zatem świetnie pasuje jako alternatywa dla stosowanej dość często oliwki. Nawet krótki masaż z zastosowaniem aromatycznej firmowej świecy z logo sprawi, że Twoi klienci rozluźnią się i poczują znacznie lepiej.