Gadżety reklamowe są ważnym elementem strategii marketingowej firmy, które wpływają na kształtowanie wizerunku firmy, jej rzetelność, ale też relacji z klientem. Spójna komunikacja z klientem, która idzie w parze z dobrym kontaktem, interesującymi produktami, ale i koncepcją reklamową, może przynieść wymierne skutki. Gadżety reklamowe, takie jak kubki z nadrukiem, są jednym z elementów skutecznej reklamy i pozytywnego budowania wizerunku firmy.

Funkcja reklamowa kubków z nadrukiem

Sprawne i efektywne działanie bez koncepcji marketingowej w wielu przypadkach nie jest możliwe. Nie bez powodu mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Różne są sposoby komunikacji z klientem, każdorazowo jednak reklama powinna budować pozytywny obraz przedsiębiorstwa, przekazywać informacje o produkcie lub usłudze, zachęcać swoim przekazem i zapadać w pamięć odbiorcy. Istnieją różne firmy reklamy:

  • marketing internetowy,
  • gadżety reklamowe,
  • reklama w prasie, radiowa i telewizyjna,
  • bilbordy i plakaty,
  • sponsoring imprez kulturalnych i sportowych.

W dobie najnowszych kanałów dystrybucji reklamy, przedsiębiorstwa zapominają o tych najprostszych. Gadżety reklamowe, takie jak kubki z nadrukiem, odgrywają znaczącą rolę w budowaniu wizerunku marki i funkcjonowaniu w świadomości klienta. Rozdawane na targach, warsztatach, konferencjach lub w siedzibie firmy obecnym, jak i przyszłym klientom, są na pewno miłym gestem, ale też skuteczną formą reklamy. Kubek reklamowy z logo, który ma ciekawy projekt graficzny, będzie przyciągał wzrok klienta i siłą rzeczy (jeśli będzie go codziennie używał) zapamięta nazwę marki. Takie kubki z nadrukiem mogą trafić do osób, które w chwili otrzymania tego gadżetu nie potrzebują usług danej firmy, jednak - jeśli zdarzy się taka potrzeba - firma "z kubka" będzie pierwszym wyborem.

Gadżety reklamowe - z psychologicznego punktu widzenia - dobrze kojarzą się klientowi. Lubi on być obdarowywany, gdyż wtedy czuje, iż firma o niego dba. Rabaty, promocje, gratisy - to elementy skutecznego marketingu, które zagwarantują, iż klient wróci do firmy z kolejną usługą. Dlatego ważne, aby kubki z logo firmy miały określony design, który będzie zgodny z założeniami firmy, a także z grupą docelową, do której ma trafić. Należy pamiętać, że ta komunikacja reklamowa - umieszczona na kubkach i filiżankach lub innych gadżetach - musi być czytelna dla klienta, a także powinna odpowiadać na jego potrzeby estetyczne.

Kubki z własnym nadrukiem:

  • są miłym gestem, który jest dobrze odbierany przez klientów;
  • sprawdzają się lepiej niż papierowa wizytówka, ponieważ kubek jest używany codziennie;
  • łączy w sobie funkcję reklamy i prezentu, dlatego kubek może być rozdawany na targach czy bezpośrednio w siedzibie firmy;
  • kubek z nadrukiem, który jest codziennie używany, pomoże klientowi zapamiętać markę i jej logo, wzmacnia więzi z klientem;
  • taki gadżet reklamowy zwiększa rzetelność marki i wpływa na jej pozytywny odbiór;
  • niekiedy może okazać się tańszą i skuteczniejszą formą reklamy;
  • taka forma reklamy może wpłynąć na wzrost sprzedaży.

Dlaczego warto inwestować w kubki reklamowe

Reklamowe kubki z nadrukiem są skuteczną formą promocji, a do tego stosunkowo tanią. Ponadto cieszą się największą popularnością wśród gadżetów reklamowych, gdyż są najczęściej używane w ciągu dnia. Szacuje się, że minimum 50 minut dziennie korzysta się z kubka, a to dość czasu, aby oswoić się i zapamiętać nadruk na kubku.

Kubek udostępnia dość sporo przestrzeni na to, aby wyeksponować logo firmy czy hasło. W zależności od prowadzonej usługi - nadruk na kubku może być przedstawiony w żartobliwy sposób. Kubki na zamówienie wyglądają nieco inaczej niż jeszcze kilkanaście lat temu. Zyskały na pewno interesujący design, który sam w sobie jest estetyczny i wpływający na komfort korzystania z kubka. Jest to możliwe, dzięki najnowszym technologiom druku, dzięki którym nadruk jest trwały i wizualnie atrakcyjny.

Kubki reklamowe wzmacniają strategię marketingową, dlatego te, jak i inne gadżety warto mieć do swojej dyspozycji, aby obdarowywać nimi klientów obecnych i przyszłych podczas targów, konferencji, warsztatów lub innych okazji.

Techniki zdobienia kubków z nadrukiem

W Premier Group tworzymy kubki reklamowe dla klientów, którzy chcą, aby stały się one trafioną i estetyczną formą marketingu, która skutecznie trafi do kontrahentów. Pomożemy Ci dobrać najlepszy sposób dekoracji, a także grafikę, która będzie najodpowiedniejsza. Wykonujemy dekorację na kubkach aż pięcioma metodami:

  • Hydrocolor - to technika barwienia kubka na jednolity kolor farbą wodną błyszczącą, matową, satynową, metaliczną lub soft touch. Kubki mogą być drukowane kolorem zarówno po zewnętrznej, jak i wewnętrznej stronie.
  • Piaskowanie - jest to mechaniczna ingerencja w powierzchnię kubka. Piaskowanie stosuje się wtedy, gdy zależy nam na podkreśleniu motywu lub logo firmy.
  • Nadruk - to technika zdobienia kubka reklamowego, która jest wykorzystywana najczęściej, gdyż można go wykonać na porcelanie, ceramice, szkle, ale także na kubkach metalowych. Nadruk wykonuje się przy wykorzystaniu kalkomanii, sublimacji oraz technologii Xpression. Sprawia to, że nadruk na kubku zachowa swoje żywe kolory i będzie odporny na działanie wody oraz detergentów.
  • MultiColor/Onglaze - to barwienie kubka farbami ceramicznymi o wysokiej odporności mechanicznej oraz chemicznej, na który następnie wprowadza się nadruk.

Dystrybucja kubków z nadrukiem

Kubki, filiżanki czy inne gadżety z logo marki, powinny znaleźć się w każdej siedzibie firmy. Wszelkie gadżety lub znaki marki powinny tworzyć jasną i spójną identyfikację wizualną. Klient, który pojawi się w siedzibie firmy, powinien być częstowany napojami właśnie z takich naczyń z logo. Takie kubki warto także podarować pracowników i najlepiej nanieść na nich ich imiona. To mały gest, który sprawia, że osoba pracująca w firmie jeszcze bardziej czuje się jej częścią.

Poza siedzibą najlepszym miejscem do dystrybucji kubków firmowych są targi branżowe, konferencje, warsztaty, targi pracy, akcje promocyjne (np. na wydarzeniach sportowych, w które firma sponsorowała). Gadżety promocyjne zachęcają do podejścia do stoiska firmy i zapoznania się z ofertą.

Ponadto o swoich kontrahentach firma powinna pamiętać podczas świąt. Wtedy taka paczka z upominkami i gadżetami od firmy będzie miłym akcentem.

Reklamowe kubki z nadrukiem w Premier Group

Tworzymy kubki reklamowe dla przedsiębiorstw, które tym sposobem chcą się zareklamować. Wykonujemy kubki z nadrukiem na zamówienie (minimalna liczba to 100 sztuk kubków). Pomagamy także w doborze wzoru oraz technik zdobienia - nie tylko na kubkach, ale także innych gadżetach reklamowych dla firm.

Oferujemy nie tylko kubek firmowy, ale także opakowanie, które pod względem estetycznym może być spójne z grafiką umieszczoną na kubku. Kubki pakujemy w zwykłe pudełka kartonowe, ale możemy także zaproponować metodę konfekcjonowania. Ten sposób będzie najlepszy, jeśli kubek ma być prezentem dla kluczowego klienta.

Kubki to najprostsza, ale i też dość tania forma promocji firmy, która wpływa na dobry odbiór przedsiębiorstwa przez klienta oraz umocnienie marki. Skorzystać z tej formy reklamy i stwórz razem z nami kubki z nadrukiem.