Wygodne krzesła, ozdobne lustra czy wysokiej jakości kosmetyki do włosów – to wszystko sprawia, że pobyt u fryzjera jest czystą przyjemnością. Dobór odpowiednich dodatków do wnętrza nadaje salonowi klasę, należy więc w nie zainwestować. Takim akcesorium są na przykład naczynia do kawy i herbaty, oznaczone symbolem firmy. Dlaczego warto zaopatrzyć się w eleganckie filiżanki z logo do salonu fryzjerskiego? Zapraszamy do lektury poniższego artykułu.

Identyfikacja wizualna w salonie fryzjerskim

 

Identyfikacja wizualna to najczęściej elementy graficzne, które reprezentują firmę, czyli logo, jego kolorystyka i krój liter. Spójna identyfikacja pozwala klientom bez trudu rozpoznać markę, a także przywołać jej wartości. Dodatkowo identyfikacja wizualna buduje renomę firmy oraz stanowi reklamę. Odpowiedni gadżet marketingowy należy zatem dobrać do rodzaju przedsiębiorstwa lub świadczonych usług. Mogą to być długopisy, specjalna papeteria, świece albo koszulki. Filiżanki z logo w salonie fryzjerskim są doskonałym pomysłem.

Naczynia, oprócz serwowania gorących napojów, mają także za zadanie informować nowych klientów o charakterze salonu. Filiżanki z logo u fryzjera kreatywnego powinny swoim wyglądem sygnalizować pomysłowość pracowników. Natomiast ekskluzywny, prowadzony od wielu lat salon trzeba uzupełnić eleganckimi, ponadczasowymi naczyniami. Dopasowane filiżanki doskonale podkreślają atmosferę w firmie, należy więc wybrać je z głową.

Zakup naczyń do kawy i herbaty stanowi świetną decyzję z punktu widzenia marketingu. Nadruk lub grawerowanie na filiżance z logo w salonie fryzjerskim nie tylko wygląda niezwykle elegancko, ale także pokazuje, że firma przykłada wielką wagę do szczegółów. Premier Group oferuje różne naczynia, dzięki którym Twój salon wyróżni się na tle innych fryzjerów działających lokalnie. Dobrane z troską filiżanki będą niepowtarzalne, a sama firma zyska pozytywną renomę wśród stałych oraz nowych klientów.

Dlaczego warto zainwestować w komplet firmowych filiżanek?

 

Często w salonach fryzjerskich można zauważyć filiżanki albo kubki do kawy z kilku różnych zestawów, co nie wygląda atrakcyjnie. Klienci zwracają uwagę na takie detale i podświadomie czy nie – zapamiętują je. Aby wykreować jak najlepszy wizerunek salonu, inwestycję w materiały promocyjne trzeba traktować na równi z inwestycją w dobre kosmetyki lub urządzenia. Spójny zestaw filiżanek z logiem do salonu fryzjerskiego pozytywnie wpływa na wizerunek firmy w oczach klientów i współpracowników.

Filiżanki z logo w salonie fryzjerskim mogą być wykorzystywane na wiele sposobów, na przykład do codziennego picia kawy przez pracowników oraz klientów. Eleganckie naczynia prezentują się świetnie podczas różnych eventów czy spotkań z partnerami biznesowymi. Ciekawym pomysłem jest obdarowywanie takimi zestawami stałych klientów lub przedstawicieli handlowych. Filiżanki dla pracowników można zadrukować wspólnym zdjęciem w ramach pamiątki. Promocyjne filiżanki do kawy to także fantastyczna nagroda w konkursie zorganizowanym na social media.

Kawa czy herbata pita w salonie sprawia, że metamorfoza fryzury jest jeszcze przyjemniejsza. Dzięki specjalnym naczyniom do salonu fryzjerskiego klienci mają szansę przyjrzeć się symbolowi firmy i lepiej ją zapamiętać. Filiżanki z logo u fryzjera mogą zapoczątkować ciekawą rozmowę, która zacieśni relacje z kontrahentami oraz pomoże wywrzeć na nich dobre wrażenie. To szczególnie ważne w nowopowstałych salonach bez grupy stałych usługobiorców.

Jakie filiżanki z logiem do salonu fryzjerskiego wybrać?

 

Zaprojektowanie idealnego logo to tylko połowa sukcesu. Następnym krokiem jest dobór modelu filiżanek z logo do salonu fryzjerskiego, ich koloru, a także wykończenia. W Premier Group możesz zamówić naczynia w niemal dowolnej barwie – warto więc przedtem sprawdzić, jak logo salonu wygląda na różnych kolorach tła. Klasyczna biel cechuje się ponadczasowym szykiem. Symbolizuje prostotę i nowoczesność, stanowi zatem idealne podłoże do identyfikacji wizualnej eleganckiego salonu fryzjerskiego.

W naszej ofercie znajdziesz wiele różnych modeli filiżanek: klasycznych, do espresso, z kwadratowym lub asymetrycznym spodkiem, a także z uszkami w różnym kształcie oraz o różnej wielkości. Najchętniej wybierane są tradycyjne filiżanki z logiem do salonu fryzjerskiego, w których można serwować zarówno kawę, jak i herbatę. Aby nadać naczyniom charakter, należy przemyśleć zakup filiżanki z ciekawie zakrzywionym uszkiem.

Wbrew pozorom dobrze dobrane wykończenie naczynia jest wielką różnicę. Do kreatywnego salonu fryzjerskiego trzeba dobrać zatem oryginalne filiżanki. Specjalne techniki zdobienia świetnie oddają pomysłowość pracowników i jednocześnie zapobiegają wrażeniu pstrokatości naczynia. Wykończona ciekawie filiżanka z logo u fryzjera zapada klientom w pamięć. Nasza firma oferuje kilka nietuzinkowych efektów, na przykład:

  • klasyczny połysk;
  • matowy nadruk;
  • metaliczne wykończenie;
  • piaskowanie, które nadaje naczyniu delikatną fakturę;
  • soft touch, czyli warstwa farby z efektem miękkości.

Jaka pojemność filiżanek z logo do salonu fryzjerskiego jest najlepsza?

 

Wybór pojemności kubków do kawy lub herbaty ma spore znaczenie. Najlepszym rozwiązaniem jest zakup jednego rodzaju naczyń do kawy, a innego do herbaty. Z reguły herbatę podaje się w filiżankach o większej pojemności, natomiast kawę w zależności od jej rodzaju. Można także postawić na jeden, uniwersalny rozmiar naczyń. W Premier Group oferujemy wiele różnorodnych produktów, dlatego z pewnością znajdziesz wśród nich model idealny dla Twojego salonu fryzjerskiego. Popularne pojemności filiżanek z logo do salonu fryzjerskiego to na przykład:

  • 70 ml;
  • 100 ml;
  • 150 ml;
  • 200 ml.

Salon fryzjerski to miejsce, w którym można odświeżyć fryzurę, ale także nawiązać znajomości. Dzisiaj wiele salonów instaluje nowoczesne ekspresy do kawy, aby gorącym napojem częstować klientów, spędzających czasami u fryzjera nawet kilka godzin. Eleganckie filiżanki z logo do salonu fryzjerskiego wywierają wówczas dobre wrażenie, warto zatem je zakupić. Rozmowy przy kawie sprawiają, że przedsiębiorcy oraz klienci poznają się bliżej i tworzą przyjaźnie trwające nawet latami.

Przeczytaj także: