Święta to czas, który niemal każdemu z nas kojarzy się z radością obdarowywania. Czerpiemy dużą przyjemność zarówno z dawania, jak i otrzymywania upominków, nawet tych drobnych. Podarki są świetnym sposobem na wywołanie dobrego nastroju i pozytywnych skojarzeń. Prowadząc firmę, warto rozważyć obdarowanie swoich klientów miłymi drobiazgami. Podpowiadamy, jakie świąteczne gadżety dla klientów sprawdzą się najlepiej.

Stań się Świętym Mikołajem dla swojego klienta

 

Każdy z nas cieszy się, dostając prezenty, i lubi być obdarowywanym, nawet jeżeli czasem próbuje temu zaprzeczać. To naturalne, że lubimy otrzymywać różne podarki i widzieć, że ktoś o nas pomyślał. Tym bardziej, jeśli prezentu się nie spodziewamy. Świąteczne gadżety reklamowe dla klientów to świetne rozwiązanie, pozwalające na przyciągnięcie ludzi i zbudowanie dobrych relacji w dość szybki i prosty sposób. Nawet gdy jest to coś niewielkiego.

Czasem zwykły mały upominek potrafi znacząco wpłynąć na postrzeganie i ocenę firmy. Świąteczne gadżety dla klientów to gwarancja wywołania przyjemnych skojarzeń i zbudowania jeszcze bardziej pozytywnego wizerunku w oczach klientów. Niezależnie do tego, czy dysponujesz nieograniczonym, czy raczej niewielkim budżetem i na jakie upominki się finalnie zdecydujesz, tak wykorzystane przedmioty z logo firmy mogą być ciekawą i oryginalną wizytówką.

Jak wybrać świąteczny upominek dla klienta?

 

Wybieranie świątecznych gadżetów reklamowych dla klientów może czasami stresującym doświadczeniem. Trzeba odpowiednio wyważyć między oryginalnością, estetyką i zaplanowanym budżetem. Warto także wykazać się odrobiną kreatywności i zdecydować na coś innego niż zwykły długopis czy prosty brelok. Przedmioty te są użyteczne, ale dość banalne. A nawet zbyt banalne jak na gadżety dla klientów na święta. Odpowiednio wybrany przedmiot ma duże szanse dotrzeć do jego domu i trafić w widoczne miejsce, gdzie będzie nieustannie przypominał o firmie, z której pochodzi.

Decydując się na konkretne świąteczne gadżety dla klientów, warto postawić na przedmioty szczególnie estetyczne lub praktyczne, a najlepiej łączące obie te cechy. Korzystanie z produktu, który jest ładny i użyteczny, będzie wywoływało pozytywne skojarzenie z firmą, która go podarowała, a widoczne logo utrwali jej wizerunek w pamięci.

Elegancki świąteczny gadżet firmowy: dyfuzor zapachów

 

Trudno nie zgodzić się z twierdzeniem, że każdy z nas lubi, gdy w jego domu unosi się przyjemny zapach. A jeśli dodatkowo zapewniający go przedmiot pięknie wygląda, mamy sytuację naprawdę idealną. Dyfuzor zapachów łączy w sobie funkcję dekoracyjną i praktyczną, zapewniając miłe doznania węchowe. Nic dziwnego, że te na pierwszy rzut oka niepozorne szklane słoiczki z patyczkami coraz częściej bywają elementami wyposażenia domów, zajmując zaszczytne miejsca na wielu kominkach lub komodach.

Dyfuzor to bardzo uniwersalna dekoracja. Wpasuje się w każde wnętrze, niezależnie od jego wystroju. Ustawiony na szklanej bądź metalowej tacy będzie wyglądał niewymuszenie elegancko i luksusowo, z kolei wkomponowany w kwiaty i delikatne drewniane lub ceramiczne dodatki zaprezentuje się wyjątkowo urokliwie i subtelnie. Dlatego niezależnie od indywidualnych preferencji dekoracyjnych, dyfuzory to bardzo dobrzy kandydaci na gadżety dla klientów na święta.

Ciepło i przyjemnie, czyli świece zapachowe jako świąteczny podarunek

 

Fakt, że świece zapachowe to idealny pomysł na prezent dla każdego, w tym gadżety reklamowe dla klientów na święta, chyba nie podlega wątpliwości. Woskowe lub woskowo-szklane kompozycje, bogato nasycone olejkami eterycznymi, stały się bardzo popularne i zgromadziły wokół siebie niezliczoną rzeszę fanów i fanek spośród wszystkich grup społecznych. Trudno się temu dziwić. Misternie zdobiona lub otulona eleganckim szkłem świeca prezentuje się pięknie, nie będąc nawet zapalona. Z kolei po zapaleniu oferuje dodatkowo szczególnie kojące uczucia komfortu i ciepła, a delikatne światło każde wnętrze czyni bardziej przytulnym.

Rozpływający się powoli po pomieszczeniu miły zapach dopełnia to niezwykle przyjemne doświadczenie. Palenie świec ma w sobie pewną swoistą magię, którą pokochała rzesza osób. Jeśli zdecydujesz się na podarowanie klientowi świecy zapachowej, podarujesz mu razem z nią całą gamę pozytywnych odczuć. Te odczucia, mniej lub bardziej świadomie, powiąże z logotypem znajdującym się na niej.

Dając prezent, dajesz także uczucia

 

Niezależnie od tego, jak dużym budżetem dysponujesz na świąteczne gadżety dla klientów i na jakie podarki finalnie się zdecydujesz, zawsze powinieneś pamiętać, że wręczasz nie tylko przedmiot. Wraz z upominkiem nierozerwalnie łączą się emocje i odczucia względem firmy. Nawet drobny gadżet dla klientów na święta wywoła pozytywny odbiór, a im trafniejszy będzie, tym lepszy efekt zostanie osiągnięty. Dlatego naprawdę warto dokładnie przemyśleć tę kwestię i wybrać coś, co spodoba się obdarowywanym osobom wizualnie i/lub czego będą używać na co dzień.

Logo lub nazwa na przedmiocie wywołującym przyjemne doznania pozwoli zakodować, nawet bez udziału świadomości, pozytywne skojarzenia związane z firmą, od której pochodzi prezent. Klienci chętniej wracają do firm, od których otrzymali coś miłego, nawet jeżeli był to z pozoru zwykły, świąteczny gadżet. Świąteczne gadżety kupowane hurtowo to w dodatku bardzo opłacalna opcja. Pozwala na sprawienie klientom miłych podarunków w korzystnej cenie.

 

FAQ:

 

Komu warto podarować drobny upominek?

Święta bożonarodzeniowe niemal każdemu z nas kojarzą się z czasem obdarowywania. Dlatego warto przy ich okazji pomyśleć o swoich klientach, różnych partnerach biznesowych i kontrahentach czy też pracownikach. Niewielki prezent może wydawać się na pierwszy rzut oka czymś z pozoru niewartym większej uwagi, jednak gwarantuje pozytywne uczucia i jeszcze lepszy wizerunek firmy w oczach osoby obdarowywanej.

Dlaczego warto obdarowywać swoich klientów?

Drobne podarki znacząco wpływają na przyciąganie nowych klientów, budowanie dobrych relacji z obecnymi i utrwalanie pozytywnego wizerunku. Wszelkie badania i obserwacje pokazują, że ludzie najchętniej i najczęściej wracają do miejsc, w których coś dostali i do osób, z którymi współpraca była prawdziwą przyjemnością. Dodatkowo, dzięki logotypowi i nazwie na prezencie, wizerunek firmy utrwali się, a klient będzie o niej pamiętać i istnieje duże prawdopodobieństwo, że wróci przy okazji kolejnego zlecenia.

Co będzie idealnym drobiazgiem jako świąteczny gadżet dla klienta?

Na rynku można znaleźć bardzo szeroką gamę potencjalnych prezentów. Od zwykłych breloczków i długopisów, przez kubki i termosy, po eleganckie dyfuzory zapachów i pięknie pachnące świece. Rozglądając się za gadżetami dla klientów na święta, warto poszukać upominku, który będzie łączył niebanalną estetykę i aspekt praktyczny. Tak, aby obdarowany klient mógł rzeczywiście wykorzystać otrzymany przedmiot, a nawet ustawił go w widocznym miejscu. Takie działanie może znacząco wpłynąć na pozytywny wizerunek i zwiększyć zapamiętywalność firmy.