Kawa czy herbata podana w atrakcyjnym naczyniu z logo pozytywnie wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa w oczach klientów i partnerów biznesowych. Filiżanki nie sprawdzą się w każdej sytuacji, zatem świetną alternatywą są kubki, na przykład z ciekawym efektem szronu. Czy warto kupić szkło matowe z nazwą instytucji? Odpowiedź znajdziesz poniżej.

Zalety i wady kubków szronionych

 

Obecnie popularność ceramiki firmowej rośnie – stanowi ona kolejny element w budowaniu wizerunku nowoczesnej marki. W czasach, kiedy konsumenci ograniczają zużycie plastiku, jednorazowe długopisy czy breloczki także powoli odchodzą w niepamięć na rzecz trwalszych gadżetów promocyjnych. Szkło mrożone to zatem wyjątkowo atrakcyjna opcja dla tych, którzy dbają o środowisko naturalne.

Ceramika wykończona w taki sposób jest dość niecodziennym wyposażeniem przedsiębiorstwa, ponieważ zazwyczaj wybiera się klasyczne, szkliwione naczynia. Kubki szronione powstają w wyniku ingerencji w strukturę powierzchni szkła, co gwarantuje, że efekt matu nie przetrwa próbę czasu. Wysokiej jakości wyroby porcelanowe są ponadczasowe i nigdy nie wychodzą z mody, warto zatem zainwestować w produkty Premier Group.

Aby jak najlepiej reprezentować firmę, matowe wykończenie ceramiki nie wystarczy. Trzeba także zaprojektować odpowiednią grafikę lub napis. Nasza firma realizuje dowolne nadruki, daj się zatem ponieść wyobraźni! Możesz wyposażyć przedsiębiorstwo w uniwersalne szkło szronione z logiem albo zamówić naczynia okolicznościowe z okazji świąt czy eventów biznesowych. Takie wyposażenie z pewnością odróżni Twoją organizację od pozostałych w branży.

Filiżanki czy kubki?

 

Zgodnie z zasadami brandingu, kształt ceramiki należy dobrać do tego, jak firma ma być postrzegana. Do eleganckiego, prowadzonego przez wiele lat salonu fryzjerskiego bardziej odpowiednim rozwiązaniem będą lekkie filiżanki z motto. Przedsiębiorstwo wyposażone w zaawansowany ekspres do kawy może wybrać szklanki do caffè latte, a pijalnia piwa – pojemne kufle. Przemyśl decyzję, aby naczynia jak najlepiej oddawały charakter zakładu.

Chociaż filiżanki są bezsprzecznie o wiele bardziej wyszukanym rozwiązaniem, kubki szronione także mają swoje zalety. Przede wszystkim doskonale leżą w dłoniach i cechuje je zaskakująca uniwersalność – odpowiednio zaprojektowane pasują do każdego rodzaju interesu. Mają też większą pojemność, a co za tym idzie powierzchnia boczna, pozwala umieścić bardziej rozbudowany wzór. Grube ścianki naczynia zapobiegają ochładzaniu napoju, zatem gorącą kawą czy herbatą można cieszyć się bardzo długo.

Filiżanki zazwyczaj wykonane są z lżejszego materiału, mają cienkie ścianki, co nadaje im kruchość. Aby służyły firmie przez długie lata, często wymagają specjalnej troski. Co więcej, ich budowa sprawia, że gorący napój szybko traci ciepło. Z kolei kubki szronione cechuje wytrzymałość. Nowoczesne naczynia doskonale sprawdzą się w firmach idących z duchem czasu, na przykład międzynarodowych korporacjach lub agencjach reklamowych.

Na co zwrócić uwagę podczas wyboru szkła matowego?

 

Premier Group dostarcza przedsiębiorcom szkło matowe o różnym kształcie, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Możesz wybrać jeden z modeli bez ucha, z perforowanymi ściankami zewnętrznymi albo tradycyjne, pękate naczynie, które zmieści zapas kawy na cały dzień. Fantazyjnie wygięta ceramika doskonale pasuje do agencji kreatywnych, natomiast kubek z uchwytem zbliżonym kształtem do prostokąta to rozwiązanie idealne dla fachowców z branży IT.

Na ostateczny wygląd firmowego szkła szronionego wpływa także jego pojemność. Najpopularniejsze są naczynia mieszczące około 330 ml płynu, chociaż w ofercie mamy również modele 450 ml. Ta decyzja powinna być podyktowana także preferencjami Twoich pracowników. Kawa sprawia, że praca za biurkiem przebiega szybko, natomiast herbata inspiruje i rozgrzewa, szczególnie w zimowe miesiące. Warto więc mieć pod ręką sporą dawkę gorącego napoju w odpowiedniej ceramice.

Podczas wyboru należy także rozważyć metodę nanoszenia dowolnego wzoru na powierzchnię boczną szkła szronionego. Niezwykle ciekawie wygląda jednokolorowa ceramika matowa z grawerunkiem. Technologia OnGlaze pozwala natomiast wybarwić wnętrze naczynia na dowolny kolor. W niektórych modelach oferujemy także drukowane pewnego obszaru w środku kubka. Dzięki temu znak firmowy może być widziany od razu, zaś slogan dopiero po wypiciu części napoju.

Jak wykorzystać firmowe szkło mrożone?

 

Premier Group oferuje wyrób hurtowych ilości gadżetów firmowych, gdzie najmniejsze zamówienie, idealne dla małych, rodzinnych przedsiębiorstw to 50 sztuk danego modelu. Przed zakupem warto zaplanować, jak w pełni wykorzystać taką liczbę kubków. Jak zostało wspomniane wyżej, możesz wyposażyć w nie pracowników – wówczas zapobiegniesz używaniu jednorazowych kubeczków z plastiku do wody czy kawy.

Szkłem matowym możesz także obdarować klientów, na przykład z okazji jubileuszu organizacji lub zbliżających się świąt. Kiedy gość zabierze taki kubek do domu, z pewnością jego najbliżsi także poznają Twoją firmę oraz zauważą jej hojność i troskę o odbiorców usług. Ceramika stanowi ponadto wyjątkowo atrakcyjną nagrodę w zorganizowanym w mediach społecznościowych konkursie. Jeśli zależy Ci na osobistym podejściu, zakup dopasowane, personalizowane pudełka na różne modele naczyń.

FAQ

 

1. Jak wykorzystywać firmowe kubki szronione?

Jak każdy inny gadżet reklamowy: rozdawaj je bliskim, współpracownikom oraz klientom, by szerzyć obecność marki na rynku. Podczas świąt lub eventów warto zamówić partię szkła mrożonego z okolicznościowym logiem, lub napisem. Reprezentowanie przedsiębiorstwa w praktyczny i elegancki sposób napawa pracowników dumą.

2. Jakie opcje nadruku na szkle matowym oferuje Premier Group?

Nasza firma oferuje wiele różnych zdobień na ceramice z zastosowaniem najnowszych technologii, na przykład:

  • jednolite farbowanie całego szkła mrożonego,
  • nadanie koloru tylko wewnątrz lub na zewnątrz naczynia,
  • nadruk dowolnych treści techniką kalkomanii ceramicznej,
  • piaskowanie.

Jeśli interesują Cię inne wykończenia szkła, na przykład przyjemna w dotyku powłoka soft touch albo farba zmieniająca kolor pod wpływem temperatury, sprawdź ich opis w zakładce o technikach zdobienia.

3. Dlaczego kubki są lepszym rozwiązaniem niż filiżanki?

Chociaż filiżanki są idealnym gadżetem do niektórych firm (eleganckich, z tradycjami), kubki szronione także mają swoje zalety. Oto kilka z nich:

  • oferują większą powierzchnię boczną, na której zmieści się duże logo,
  • są bardziej pojemne,
  • zapobiegają utracie ciepła przez gorący napój,
  • są wytrzymałe,
  • są uniwersalne (charakter przedsiębiorstwa można zasygnalizować kształtem naczynia lub nadrukowaną grafiką),
  • to nowoczesne rozwiązanie dla firm idących z duchem czasu, na przykład z branży IT.